wtorek, 24 kwietnia 2012

Zwierzaki

Słoń. :) Ma za jasne kolorki, ale jak zaczynałam go robić nie pomyślałam, ze mój srebrno-szary jest troszkę za jasny. :)






Biedronka: Baaaaaaaaaaardzo stare.






Pony (praca nie do końca udana ale ciiii)

Puchatek: Nieudany co widać, ale robiłam wtedy pierwszy raz taką dużą figurkę i w dodatku z tabelką, którą chyba źle odczytałam (pewnie moja ostatnia przygoda z tego typu grafikami).
*Zdjęcia tak jak poprzednio: stare i raczej wtedy nie myślałam, żeby robić jakieś ładne. Chociaż w sumie to wynika też z tego, że po prostu nie umiem fotografować. :D

Jutro wrzucę resztę zdjęć, które mam. Niestety nie mam zdjęć wszystkiego co w życiu zrobiłam, ale przynajmniej namiastka. :)

8 komentarzy:

  1. Cudne zwierzątka ^^
    Czy mogłabyś podzielić się ze mną schematem słonia? Będę bardzo wdzięczna :)
    agnieszkaromanczyk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięken prace!!
    Czy mogłabym prosić o schematy na pieska z kością, giterę i słonika
    brisbis@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. od czego zaczynasz słonia od trąby czy od łapek.
    super zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to mój blog http://koralikitozabawa.blogspot.com/ prosze wejdz i dodaj kom

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    zwierzaczki przepiękne, czy mogę coś od Ciebie odkupić? Liczę na kontakt Edyta. edyta.migas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się tak podobają, że aż nie wiem co się ze mną dzieje. kocham ten blog.
    ja też umiem robić zwierzątka z koralików tyle że takim sposobem jak na przykład ta
    biedronka. bardzo bym cię prosiła abyś odpisała mi jeszcze dzisiaj albo jutro jak zrobiłaś tego słonika. bardzo bym chciała się nauczyć robić takim sposobem zwierzątka. mojej mamie bardzo by się to podobało. bardzo cię proszę. Asia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to znowu ja Asia.
    bardzo Cię proszę prześlij mi to na adres z poczty wirtualnej polski, g-maila lub konta w onecie. wybierz sobie jakąś i błagam Cię prześlij mi wzór słonika bo jest przepiękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. i to znowu ja Asia. przeczytaj sobie dwa komentarze przed tym. one są moje ale w każdym zapomniałam napisać mój adres na trzech pocztach. no więc DO KONTA W ONECIE JEST jamniczek@vip.onet.pl DO KONTA NA WIRTUALNEJ POLSCE JEST jamniczek12345@wp.pl A DO G-MAILA jamniczek12345678910@g-mail.com
    wybierz sobie na którą z tych poczt wyślesz mi wzór słonika
    on jest naprawdę przepiękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń