niedziela, 22 kwietnia 2012

koszulka i żaba


Uwielbiam tą koszulkę, zrobiłam ją jakiś rok temu. Wisi sobie przy telefonie mamy. Jest naprawdę urocza i w sumie miała być taka... Patriotyczna. :D Chciałam kiedyś robić jeszcze w wersji z literami, ale jakoś nigdy nie doszło do stworzenia wzoru z literką (dokładniej miało być to A). Nie widać tego tak dokładnie na zdjęciu, ale ta plama na środku to serce. :D

 
 
I urocza zielona żaba. :) Szczerze mówiąc nie wiem gdzie uciekła, ale jakiś czas miałam ją przy piórniku. Pewnie komuś się spodobała i mu ją oddałam. :D
 
 


Dzisiaj zaczęłam tworzyć królika ale z serii "extremalnie trudne" więc trochę potrwa zanim go dokończę. Tymczasem staram się znaleźć zdjęcie najtrudniejszej figurki którą wykonałam - słonia z sercem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz