niedziela, 22 kwietnia 2012

Witam + Arbuz i truskawka i papryczki

Witam!

Kilka lat temu nauczyłam się robić koralikowe krokodylki. To jednak nie wystarczało i z biegiem czasu zaczęłam robić także inne koralikowe prace (niestety wielu z nich nie mam uwiecznionych na zdjęciach). Znalazłam kilka moich staruszków, na początek zdjęcia Arbuza i truskawki. Niestety zdjęcia są jakie są, znalazłam swoje stare prezentacje w internecie, a obu prac już dawno nie mam, więc nie mam możliwości zrobienia nowych zdjęć. Postaram się niedługo wrzucić wszystkie prace, które kiedyś robiłam (ale wszystkie zdjęcia są takie... nijakie. :P).


8 komentarzy:

  1. świetny ten arbuz :) Wzór miałaś z netu czy sama wymyślałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem teraz dokładnie, ale albo z neta albo ze skanów książaczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, bardzo mi zależy by zrobić taką truskaweczkę na prezent ! Droga Agato czy podpowiesz gdzie można znaleźć wzór by stworzyć takie cudo? :) pozdrawiam Kate

    OdpowiedzUsuń
  4. KAte, potrzebuje Twojego Maila. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. katharines@wp.pl z góóóóóry bardzo dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. 27 years old Account Coordinator Xerxes Jesteco, hailing from Thornbury enjoys watching movies like The Golden Cage and Calligraphy. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Defender. ta strona

    OdpowiedzUsuń
  7. 26 year old Office Assistant IV Sigismond McGeever, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Yo-yoing. Took a trip to Madara Rider and drives a Chevrolet Corvette L88 Convertible. to

    OdpowiedzUsuń